Accessoarer



Översta bilden är från när jag & försten inspektera oljespridningen på växeln till axelgeneratorn på huvudmaskinerna.
Snäppte av ett kort snabbt & sedan blev kameran täckt av skvätt, värt though.

Kollar på programmet Världen i UR för tillfället,
handlar om Lagos i kväll.
Riktigt bra, rekomenderas.


Det blev självfallet inte riktigt som tänkt i dag heller.
Skulle legat i koj för två timmar sedan ju..
Men det var det värt.
Tog en sväng till imponerande Union Square.
Införskaffade lite presenter till att ta med hem & köpte mig smycken för en gångs skull.
Helt nöjd, accessoarerna här är outstanding & till rimligt pris det med.


Väl tillbaka ombord fick jag tränat & duschat.
Önskar att jag kunde hoppa in i den uberdröm jag hade imorse när alarmet väkte mig.
En av livets alla goda stunder är när man vaknar av att man själv skrattar,
å när man sedan i medvetet tillstånd inser komiken bara man garvar lite till innan man faller







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0