Eminent alltså





Torsdag. Solsken, värme & regn - Skottland i ett handfat.

Avslutade det ena hyll bygget på morgonkvisten & började på nästa efter lunch.
Reparatörn är duktig & jag lär mig mycket av att arbeta med honom.
Mellersta bilden är från hyllan i cementrummet,
nedersta är på ovan nämnda när han svetsar den nya hyllan som nu hänger i sewagerummet.
Har även hunnit med att serva roderstyrningen,
samt vår lilla portabla separator Emmie som nu kämpar sig igenom ytterligare en tank.

Tiden har flygit iväg, men det känns okej.
Har tränat ryggen i kväll tsm med Karl.
Kroppen börjar vänja sig vid min nyare livstil.
Jag gör en långsam övergång från att helt ha slutat träna till att sparsamt få lusten tillbaka.
Funkar fint. Ta i trä.

Nu sitter jag nyduschad & mätt efter lite sen kycklingpaj på det.
Imorgon planeras utgång & dans.
Tar lite sömn innan, smiley

Fick en fråga tidigare.. något jag glömt att nämna.
När jag står upp om mornarna, tack, bra, klockan tjugo i sju är svaret.
Nu har jag gjort det så länge att jag vaknar av mig själv strax innan.

Och med det stora - hårda slaget på intressetrumman stänger jag butiken för i dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0