Caustic vareju




Regnet slår ned mot däcket utanför..
man hör som alltid här i Aberdeen en siren ljuda på avstånd.
Mina fötter är skönt ömma & jag sitter här i mörker, nyduschad & röd i ögonen.


Vet inte om det är för jag andats in för mycket primer & enkomp.
Men jag har varit riktigt tankespridd denna afton. Snurrat in på ting efter ting.
Känns som om det händer något. Haha - inom mig.
Igår kletade jag med kemisk metall, utan handskar, två gånger.
När den starka processen gick igång kände jag hur geggan blev varm för att övergå till het innan den stelnade till.
Mina händer är har varit vackrare.
Det skrubbades flitigt efter att jag skärt bort det mesta med kniv som en annan bonde.
Man kan ju alltid hoppas att jag fick en genetisk mutering & förvandlas snarast till en övernaturlig varelse.
Fast skall man vara realistisk så är väll cancer en säkrare utgång.
Hur som haver, nu har jag glömt vad jag skulle komma till.
?
Denna post bevittnar till intetsägande av skruvad närvaro.


Går en morgonrunda now days.
Den tar mig från expansionstankarna i skorsten till styrmaskinerna i aktern.
Såg att rättigheterna för checklistan tillhör ett föga sällan nämnt AB - Lilla Horhuset.






Natten är ett fint ord & nu är den kommen.
Så här ser mr Engine Cadet himself ut,
när han sitter uppe på azimuthing thrustern & driver fattigdommen ifrån sig.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0