Mes genoux




Lite mat-bilder från dagarna..
Jag erkänner - jag älskar mat.


För tillfället är jag en kille utan glasögon,
själva glasen ramlade ur bågen imorse när jag skulle tvätta dem (FÖR HAND)
Men nu är dem på lagning och det kommer ta upp till tio dagar innan det är klart.
Som tur är, så kanske mina nya glajjs kommer imorgon!
För jag ser knappt vad jag skriver här på skärmen..
Ingen idë att se en film i 1080p för tillfället.

Lirade basket med Dave strax innan solen gick ner ikväll.
Väldans varmt och behagligt. FYK, jag är kung på 21'an.

Ligger fortfarande på den stolta tredjeplatsen inom Kalmar regionen på jogg.se
Körde två 16.6 km rundor nu i veckan och imorgon blir det ut igen.
Mår helt underbart när jag är mitt uppe i passet,
oförklarligt.. och jag skäms inte för att missbruka det lite.








BEATS ANTIQUE = BRA SKIT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0