Le réservoir.




Det blev en vacker eftermiddag ändå,



Suttit inne och pluggat större delen av dagen,
så efter middagen och ett snabbt besök av Dave kändes en löprunda välkommen.

Mår lite knasigt nu efteråt, vet inte om det är kroppen eller knoppen.
Antagligen bara lite oro - mycket som snurrar i huvudet nu i slutet av läsperioden.



Apropå inget = Paprika är så gott, helt underskattat ju!





Apropå apropå = Apropå är ett roligt ord, apropå apropå ap-ro-på ?






Det är gött att låta en låt ta över ansvaret ibland,
har denna i stereon på första tracket,
så när mobilens alarm ringer på morgonen ligger fjärrkontrollen där brevid,
trycker på snooze och startar stereon, därefter återfår jag medvetandet till dessa toner.
Jag funderar ut vad jag skall äta till frukost och intalar mig att lägga mig tidigare nästa kväll.
Sedan sitter jag där i sängen - vaken och redo för resten av mitt liv..

Kultiration – En Timme Kvar Att Leva







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0