AHTS



Fick reda på min nästa praktikplats tidigare i kväll.
Tor Viking II - en riktig tuffing!
En "Anchor handling tug supply vessel & icebreaker" på 18 300 hk.
Känner mig peppad och i augusti bär det av.





Annars rullar saker på här som vanligt,
pluggar, sover, äter och tränar.

Har sprungit strax över 50km sen jag började förra veckan.
Kommit in i löpet snabbt och det känns bra med tån osv.
Har ingen direkt plan med det hela mer än att få bra kondition,
har tappat i muskelmassa på överkroppen så bör lägga in lite styrkeövningar though.

Denna låten är bra för slutspurten;
The Bloody Beetroots – Pistols & Hearts - The Bloody Beetroots remix

Det finns många bra rundor här i Kalmar,
Stensö har ju då blivit favoriten för tillfället och där är alltid lika vackert..
Ser rådjur ibland och många svanar längs med vattnet.

Nu har jag photoshop'at bilden
lite men det är verkligen så fint nu när grönskan kommit.




Kommentarer
Postat av: Madde

Vad är det du pluggar för o hamna på sånna praktikplatser? :D

2011-05-11 @ 20:35:36
URL: http://madeleinegothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0