Worried Man



Gårdagens träning gick lite överstyr, det blev 4h..
Efter ordinarie pass stannade jag kvar och körde säck, hopprep och gym.
När jag väl var hemma strax innan kl 00 så var jag i stort behov av mat och dryck.
Så det var ju GL att somna sen efter ett stadigt mål och en lång dusch hehe.

Men tillslut kom Jay-Blund och jag fick mig några goda timmars sömn.
06:35 ringer alarmet på mobilen och jag stod upp utan snooze, hör och häpna.
Varför kan man ju undra..
Jo, det  var nämligen så att jag skulle ha uppkörning.
I skolans maskinrums-simulator, klassat som tentamen.

Så jag var allmänt hype,
när jag sedan förstod att jag gjort något väldigt dumt blev jag mest sjukt hispig.
Jag hade tydligen glömt mina glasögon i klubblokalen.
Så det blev att ta sig i kragen och göra uppkörningen ändå,
med kisade ögon och huvudet betydligt nära skärmarna tog jag mig igenom det.

Efter dagens sista föreläsning ville jag spy för jag hade så ont i huvudet
(pga av ansträngning orsakat av icke närvarande glajjor)
Det lugnade sig när jag kom ut i det fina vädret och samgick med Dufva mot norravägen.
Drog ett pass på Friskis, lite hopprep och gym.. avrundades med bastu, skönt.

Påvägen hem besökte jag klubblokalen för att hämta glasögonen,
men NEJ, där var inga spår av dessa.
Vafan gör jag nu.. jag klarar mig inte allt för bra utan dem.
Kliar i ögonen rejält nu när jag skriver här,
skall försöka att höra med byggnadens vaktmästare imorgon och sätta upp en lapp typ haha.


Brenton Wood – I Want Love



På torsdag kommer det besök :D

4 numera män.
Och Kalmar kommer därmed bli en aning osäkrare men en jävla massa snyggare.
Vi skall ha grabb-kul och fira in våren.



En liten presentation av ligan:



Jens Höjer Volymen
- Bra reach
- Hämningslös
- Tät
- Övertalande
- (+1) på kastet när han deltar i diskussion
- Lättantändlig



Monster Niklas aka John Smith
- Oberäknerlig
- Desperat
- Snabb
- Sprallig
- Utrustad
- (+1) på kastet när han deltar i hyss



Adam aka Stekarn
- Energisk
- Fantasifull
- Stilig
- (+1) på kastet när han deltar i battles
- Högljudd
- Humorladdad



Pettz aka Petronitus
- Farligt förförisk
- Stark
- (+1) på kastet när han deltar i smuggling
- Målinriktad
- Brun
- Välklädd





Bruce Springsteen & The E Street Band – Livin' In The Future



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0