Delinquent



Här borde vara det stora inlägget med bilder från helgen, men tyvärr,
det togs inte allt för många kort :/
Synd, för det var en bra helg med fint sällskap och mycket gott.
Lördagen blev det en sväng i nattlivet.
Mysigt att ha besök, det avnjöts pannkakor på lördag och pizza på söndagen.
Sett några bra rullar nu det senaste, - samt en mindre bra..

Känns tomt och ensamt såhär efteråt.

Idag tog jag mig ner till klubben och det blev en bra workout,
avslutade med 20 min hopprep efter passet.
Tappat mycket sedan innan jul, både kondition och kött, men det tar jag snart upp igen.





Rekomenderar Step Up 3D, underhållande med många sköna moves.
Får en att vilja röra på sig :D










Och lite musiktips i olika former, hoppas något tilltalar eder.




Gammal goding från norr; Blänk – Im Going For Your Brother



Elephant Man såklart; Elephant Man – Clear - feat. Kardinal Offishall



DubStep it up; Lee Perry – Used To Drive A Tractor In Negrille (Remix)



Feelgood flumm; Two Door Cinema Club – Something Good Can Work



Mamman, no questions asked; The Les Humphries Singers – Mama Loo














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0