22 Uppgifter



8 till 12 ägnade jag mig åt ett 8 sidor långt prov. Det var tungt.
Jag fick stressa mot slutet och tänkte högt att jag inte vill utsätta mig för en omtenta.

Därefter tog jag mig till friskis och bastade. Rensade skallen. Förkylningen avtar.
Nu var det bara dags att börja nöta inför sista tentan,
Pojken kom på över till min lya på rekordsnabba 10min en kvart.
Det blev 4h effektivt medans mangon flödade och Deportees spelade för oss.

Kommer vara så skönt imorgon när denna omgången är över,
skall unna mig att handla något till mig själv.
Blir sen att låsa upp barskåpet,
bara njuta av att jag har tre långa dagar och nätter av livets goda framför mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0