غتنام اليوم



I fredags åkte jag, Skye och far ut till lillekalv för att kolla till sjöbodarna lite lätt.
Jag skrubbade bryggan ren medans farsan fixade med båten.
Skye badade och sprang runt på egna äventyr såklart.
När vi var klara tog vi en promenad till vaviken och hittade en baseball som flytet iland.

Jag fick för mig att simma tillbaka till Rönnäng så det gjorde jag.
Kallare än förra gången. Men värt.
Mätte på satelitkarta efteråt & det var strax över 800m,
fast det kändes ju som längre.. eller är det att man simmar, hm


Middagen var välförtjänt,



Tränade backintervaller då solen gått ner senare på fredagsaftonen.
Vid kyrkbacken & vid TV-masten,
det är roligare att variera med än att köra landsvägsdistansen jämnt.
Så runt tolvsnåret sedan satte sig familjen tsm & åt räkor framför dumburken.

En såndära bra dag helt enkelt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0