Vérité




Schena ¤ läget
Denna dag, ett liv.
Har ätit, solat, sovit, ätit, löpt, duschat, ätit, slappat, slipat, ätit & druckit saft.

Löp-raaoundan blev på den vanliga distansen och mot slutet tog jag mig upp till Tjörnehuvud.
Eftersom jag kände mig pigg och benen var fortfarande frächa.
Men som förtjänat blev benen som gummi mot slutet av berget,
var tvungen att stanna & hämta andan en stund medans jag beskådade den fina utsikten.


Har varit ute och e-handlat en sväng nu på kvällen,
slog till på ett "superklipp" tydligen, spännande.
Säger inte vad - men det hade både PRO och STEAMER i produktnamnet.
Drar ett tidigare säng¤gående nu i hopp om att det blir en bra dag imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0