I got the NIKE



Åkte med morsan och syster till lite civilisation. Ett stämplat slutbetyg skulle hämtas.
Vi hann med lite shopping på några timmar,
samt en sväng in på Maxi för att bunkra upp matföråden hemma på ön.

Väl här igen gick jag en promenad för att hämta ut ett paket från posten medan morsan gjorde iordning mat som skulle visa sig vara helt massivt gott, rostbiff och potatisgratäng.

Så fort maten lagt sig och matkomat var över drog jag med systern ner till vattnet.
Var ivrig att få testa min våtdräkt som låg i paketet om du förstår,
den satt som ett smäck* och jag är allmänt nöjd.

Blev runt 30 minuters simning i det lugna vattnet.
Hade helt underskattat hur jobbigt det är simma.. specc kråla!

Det kändes bra när jag kom upp sen, fräscht,
de ryggsmärtor jag haft det senaste verkade ha minskat markant också.

Tror verkligen det kan bli något bra av det här,
själva dräkten är för simning och anpassad för smalare grabbar.
3 mm tjock neoprene, så de 15 graderna i vattnet var ingen match.





Jag är dock lite deppig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0