KvargKaka Kanske



Jäg är en Ävätär, du vet?

På friskis i förmiddags, drog ett pass på 70 min.
Överkropp.
Det går bra
Köpte studielitteratur för 1220 SEK, bah gief bidrag iår också helst nu snarast snart.
Hade sedan en laboration i fyra timmar och var slut i skallen när jag kom hem.
Så då tyckte jag att jag skulle unna mig något gott.
Kvargkaka stod på menyn.
Vårt kära Lidl har ju extrapris på sin prisbelönta Milbona Kvarg 500g hela veckan här,
9.90 styck, köpte på mig några kilo i tisdags, mohaha.





Efter expertis utan dess like,
lite ingrediens-droppin', p3 dunk,
das elvisp och improvisation stod en vacker KAKA på mitt soffbord.
Färdig att förtäras med bästa studentanda framför favorit serien för tillfället.
Som bilden visar åt jag den med Kvarg och banan,
det som ser ut som glasyr är blåbärsyougurt som fick ligga på de sista minutrarna.
Recept is down below.



Mumma!




Och en låt, enbart om Clarks, haha.
Säger så, HAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0