l'humeur



Har varit lite duktig idag och städat upp det sista i lägenheten,
samtidigt som jag gjorde mig en egen Julskinka!
Den blev riktigt bra! Ingen senap på dock, en liten miss, men men.
Här skall ätas haha!




Jag hade årets första skoldag, blandade känslor..
Första nya läraren verkar skön iaf.
Men det är bra att vara tillbaka till livet här, med träningen och allt.

Träffade Dufva efter föreläsningen och vi köpte lite block osv.
Sedan skulle jag förbi Nya Tobaksboden för att hämta upp ett paket,
på samma gata ligger Max -
så det blev snabbt in där och hämta upp burgare som vi sedan avnjöt
framför ett nytt avsnitt av serien Californication.








Här nedanför är en bild på mina nyaste hanskar,
sitter som gjutet och jag har inte ens "kört" in dem.
16 oz, handgjorda i läder.
Postpaketet innehöll lite andra godbitar som jag får visa framöver.







Glömde att fota nere på passet idag, sorry.
Det var kul att se alla igen, även om det bara gått några veckor.
Hyfsat många nya som var med och provtränade.
Hoppas verkligen vi får fram en skön stämning tidigt denna terminen.
Giota, förra terminens tränare, skall inte längre vara instruktör för oss.
Hon behöver satsa på sig själv och få komma tillbaka fysiskt efter skador.
Så det återstår att se hur de nya instruktörerna gör passen framöver.
Två av dem har jag tränat med och då var det bara positivt.

Hade med mig Dave ner, han gillade det.
Riktigt kul om han börjar. Pusha varandra.
Vi stannade kvar en bra stund efteråt och slog på säckarna,
hoppade rep, lyssna reggae, gjorde styrkeövningar och sköta.

Dagens total blev 160 minuter.
Bättre kondition än vad jag vågat hoppas på efter break't.
Känner av från gårdagens benpass nu -->  imorgon = vila!

Sleep tight, aaiiht



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0