Una piedra rodante




Här sitter jag och bär upp mina feta lurar,
Donnie Elbert spelar i dem samtidigt som klockan tickar närmare midnatt.

Jag är flummig och har underhålligt mig själv sedan jag vaknade kl 17,
råkade somna i en otroligt oskön position i soffan efter min lunch,
så jag känner mig sned och i ett uppfattningslöst tillstånd.

Åker till the island imorgon, Tjörn, till familj och vänner, till mat och god sömn.
Så återstår det att se hur det blir, lite jobb kommer klämmas in och plugg såklart.


Kom att tänka på några sköna dagar jag tillbringade med dessa två här i Kalmar,
det var varmare då.. en hel jevla mycket varmare ! haha

Här satt vi i slottsparken och hade picknick innan vi såg Public Enemies på Baronen.
Tänker på dig kussen, när möts våra liv igen tro? <3





Kommentarer
Postat av: Kussen

Jag älskar dig kusinen! Vi syns snart! Du är bäst!

2011-02-08 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0