Nyårsfirandet i Oslo




Sitter nu i ett mörkt och tyst vardagsrum hos mina föräldrar,
kl är halv 4 och jag har redigerat de senaste dagarnas bilder precis..
Har ont i halsen och är fortfarande inte återställd från firandet.

Kom till Tjörn strax innan midnatt.
Det var tänkt att jag och Nikke skulle åka med en buss vid 3 tiden från Oslo,
men den missade vi..
Så det blev att chilla vidare hos Jens och Linn för att sedan gå ner mot stationen,
vilket var värt, för det var så vackert i Oslo med all ljussättning och slottet osv.

Här kommer bilder från nyårsafton,



Tidigt startade min resa mot Stenungsund, soluppgången från Tjörnbron.
Nikkes fader körde oss sedan till Torpterminalen - It was on!



Efter en busstur och att vi sett allt från skyskrapor till pundare kom vi hem till Jens.
Det glädjer mig att han har det bra och det var roligt att få en inblick i hans liv.
Vi spelade tv spel, drack öl och snacka skit tills Linn kom hem,
då tog vi oss ner till en matbutik och fixade så vi kunde göra en nacho-plate.
Bra förrätt/grund.




Rätt tätt inpå gjorde vi iordning middagen och oss själva.
God mat och gott sällskap.

Linn stod för dessert, Kiss och TeddybearsSthlm dunkade,
rom och whiskey kom och knackade på och kvällen började ta form.



Sedan bar det av mot Kollektivet där det blev kära återseenden.
Festligt och mycket folk, högt i tak och golv av trä som man säger.
Vid tolvslaget befann vi oss nere vid hamnen.
Galet mycket fyverkerier och packat med människor, små som stora.




Nu började natten och bilderna får tala för sig själva.

Våra värdar Jens och Linn - vackert par.



Avslutar med en bild på en vacker dam och min medresenär Nikke Monster,
Tack för att vi gjorde det och gjorde det rätt!





Gott nytt år på er alla !
Hoppas att ni som följer mig kommer att hänga med in i 2011 också.
Nya saker är på gång och jag är alltid jag.


Peace och sov gott,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0