Ortem



wZup,


Igår avslutade vi mitt Tjörn-besök med fin mat och Robin Hood,
snön yrde utanför och det brann i kaminen.
Robin Hood var bra rulle, lagom av det mesta och seriös framtonad.
Jag är både förbannad och glad för att åka tillbaka till Kalmar,
vill ha mer ledighet och har ingen energi till att nöta 5-6 nya ämnen.
Men så törstar jag nått så fruktansvärt efter att få träna och allt gött igen.
Har fått mig en julmage, tro det eller ej.
Men det gör mig inget, jag behöver lägga på mig lite massa/tyngd.
Friskis och Svettis där jag tränar bygger ut gymdelen med 725 kvm!
Skall bli kul att se hur det blir.
Hoppas att det inte är för många nyårstränare för länge dock.
De skall bla köpa in Repträningsmaskiner, Lyftarflak,
Chinsräcken/Monkeybar (16 meter), Löpbana (2 gånger 6 meter),
Brutalbänk och två stycken Dipsställningar till. Sweet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0