l'rao



När jag vaknade imorse var jag vilsen,
hade inte greppat att jag var tillbaka i Kalmar.
Så när jag dragit upp persienerna och fått i mig lite vatten förstod jag först.
Har hunnit med en hel del nu redan;
handlat, ätit, gymmat, städat, packat upp och tvättat.

Kul att gå in på gymmet igen,
det mesta var sig likt förutom alla unga tjejer som hittat dit.
Jag körde en allround'r nu efter det ca 3 veckors långa träningsuppehållet.
Bröst, tricep, bicep, rygg och bål.. Överkropp med andra ord.
Blir ben imorgon som gäst på Malkars nya anläggning.
Vill verkligen hålla mig frisk framöver så jag kan utvecklas så mycket som möjligt,
både fysiskt och tekniskt inom thaiboxningen.
Trodde jag hade gått upp jättemycket nu sedan mitten av december,
men förvånad blev jag på vågen, endast 2.5 kilo plus !
Satsar att ligga runt 65 framöver och inte under 60 som tidigare.
Blir att försöka få mer massa på ben främst.

För er läsare som är intresserade lite extra av Kampsport så vill jag tipsa om




Besök FightPlay

En väldigt massa bra fighters och deras bloggar!
Mycket video-log's och inspiration.
Krönikor, nyheter, events osv osv.

Finns from nu i min länksamling (åt höger)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0