музыка телевидение








Hej,
Tillbringade eftermiddagen hos mr Dufva,
vi åt blod(pudding) med bacon, kvarg, beans och lingonsylt framför filmen RED.
Återhämtningskäk på en återhämtningsdag.
Skönt häng.
Jag somnade efter rullen, helt slut. Skall bli skönt att få somna in på riktigt sen.

Det är ju galet halt ute på cykelvägarna om någon råkad missa det,
idag var jag närmare än någonsin att vurpa denna vinter. Haha!
Skrämmde en äldre dam med mitt okontrollerade förande av cykeln.
Ingen kom till skada dock,
förutom en liten gnutta av min stolthet som krossades när jag ylade febrilt.



Gårdagens träning blev på klubben, 2h ordinarie pass + 1.5h efteråt.
Längre än vanligt men jag hade med mig banan och kände mig pigg så - ah.
Hopprep och lite styrka på gymmet, samt sparring.
Så därav varför jag äro så trött denna dag, kom till sängs långt efter midnatt.

Här är en bild på en del av lokalen samt en på när jag maxar i min nya favoritmaskin.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0