Bim Today (Bam Tomorrow)






Vad är upp blog'n !?
Det har varit vindstilla här under några dagar, beklar för detta.
Jag har inte haft tillräcklig sans och balans för att kunna förmedla dosen.
Varför du säger, bra fråga.
Vet inte vad som händer riktigt, det började med oro som blev frustration.
Som sedan blev ilska strax innan allt bara stelnade till och blev stumt.
Nu känns inget mer än längtan.
Med andra ord, allt är precis som vanligt och det rår mig inte.

Idag gick jag och mitt liv medvetet förbi pengar.
Idag cyklade jag och mitt liv ifrån kärlek.
Idag rymmde jag (piété)
, jag var inte här (iso), jag var där (myenin).




The Tough Alliance - Neo Violence


Johnny Preston - Cradle of Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0