Leviora heri



Hej.

Först och främst -
Varför läser fler min blogg när jag inte är lika aktiv med den?
Hur skall man tolka den liksom.

Anyway, fin fint väder idag. Termometern visade 18 grader när jag satt och åt frullen.
Sov underbart natten tills idag.
Troligen för att jag haft mycket för mig i veckan som jag kunnat bocka av på listan.

Jag tog på mig lite promenadkläder och gav mig ut runt 11 tiden.
Mötte upp Dave, vi gick till södercentrum och sedan ner mot slottet.
Såg det där gjort av tegel för första gången, konst är det inte iaf,
kanske något danskt.

Sedan lurade Dave ut mig på isen.
Självklart ryker jag igenom med ena foten och skämmer ut mig totalt.
Kändes som att jag hade ett stumt träben påväg hem sen.

Nu luktar min lägenhet sommar enligt Dave. Lacknafta och oljefärg med  andra ord.
Har stått och målat lite i blindo under kvällen.
Resultatet är i inlägget nedan, don't get your hopes up.

Nä, jag gör ett nytt och bättre försök imorgon helt enkelt.
Blir att hoppa ner under täcket nu, mh-mh

För er som undrar eller inte undrar så mår jag bättre nu och tacka tiden för det.


" When your in calmah - "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0