0.56



Startade denna söndagsaktiga söndag med att tvätta och städa samtidigt som jag såg på komedin Due Date.
Med lite mat i magen tog jag mig ner till Eken,
vi gick till skolan glada i hågen och körde simulatorer tills det mörknade.

På friskis drog jag av ett murder-pass som såg ut såhär;
¤ 20 min gång 7km/h med 5 i lutning
¤ 20 min löp 10 km/h med 7 i lutning
¤ 10 min crosstrainer med 45 i motstånd
¤ 10 min crosstrainer med 50 i motstånd
¤ 10 min crosstrainer med 45 i motstånd
¤ 10 min crosstrainer med 40 i motstånd
¤ Bardips 25 + 15 + 12 + 10 + 10 egen vikt
(klockan slog åtta så jag förflyttade mig till omklädningsrummet)
¤ Dips(bänk) 40 + 20 egen vikt ---> dead n gone, tack för idag


Har börjat måla på en till tavla nu ikväll och det är lovande,
endast på skiss-stadie än, men det är av stor vikt att få till känsla redan där.
Skall göra klart den imorgon för jag har tydligen bara en lektion.
Men dock är lektionen tidigt så det blir upp i ottan ännu en måndagsmorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0