- Astringo




På morgonkvisten var det fint väder och solen sken starkt.


Efter dagens enda föreläsning begav jag mig mot Lidl,
stannade och njöt av solen på en bänk.. somnade till, riktigt skönt.

Dagens träning var på klubben, 2h thaiboxning.
Helt okej, körde på lite säck och styrkeövningar efteråt.
Nu har jag fått i mig lite käk och lutar mig tillbaka i soffan till några goa låtar.
Bland annat med en låt av en idol jag hade när jag gick i 5an,
vet inte hur gammal man är då, men det var tjuvrökning och hustle hit - hustle dit.
Hade en urklippt bild från en tidning där han poserade kaxigt med
motorsåg och landhockeymask upptejpad i skolbänken.
Kan ni gissa vem det är?

Här är länk till låten för er som har spottan;
Efidium Extended Mix at - Spotify -

Finns inte på youtube än :/
Kanske man skulle fixa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0