(/(/(/(/(/(/(/(/(/(/(/(/(/(/



Inge vidare bra uppkoppling här utanför Shetlandsöarna alltså, hehe
Har suttit en halvtimme bara för att göra några enkla överförningar på SEB.

Farsgubben hemma fyller år i dag också så jag hade planerat in att ringa hem för första gången & gratta osv, men mobilnätet existerar tydligen inte.

Sånt är livet, men annars är allt greajt.
Ankert ligger fortfarande fast 34 meter ner i djupet & mat har man i magen.

Vi satt ett gäng efter middagen & såg på Robinson.
Min gamla bloggpolare Denice Lundevall dök upp där i mitten av sändningen,
som en av deltagarna & tog hem första tävlingen.
Så jag vet iaf vem jag kommer "hejja" på, riktigt kul för henne detta.
Här nedan är en banner jag gjorde för hennes Metro-blogg i maj förra året.






Nu för tiden bloggar hon för BODY-Magazine & myshowroom.
> http://denicefitness.myshowroom.se/

Trevlig tös





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0