Who Dat




Zacke – 1000-0 till idioterna
Zacke – Ser det kommer
Zacke – Visst är det vackert
Zacke – Båtdrinkar
Zacke – Konsten att släppa taget

Ett steg framåt, två steg bak - inget fel med det, då har jag trots allt tagit tre steg.

Har rätt mycket jag behöver göra nu kom jag på..
Var på gymmet en sväng tidigare ikväll och det blev ett bra pass, mycket tryck mot slutet.
Rök ihop med en gubbe i omklädningsrummet som höll sitt schampo väldigt kärt.
Han frågade om jag rört flaskan.. Så jag bara, haha, "ah alltså jag lånade lite" och log.
Sen bröt helvettet ut.
Kul ändå för han bad om urskäkt och menade att han hade det tufft med frugan hemma.

Anyway, måste diska upp, städa och packa innan jag lägger mig.
Sätter mig på tåget direkt efter sista lektionen imorgon.
Peace!


Timbuktu – Låt nr 92














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0