Wha She




Morrs !
Nä inte riktigt, men god afton.
Det har varit förbryllande fint väder i Kalmar denna dag,
på lunchen satt vi och solade vid vattnet som var vackert. Varmt.


I morgon väntar en heldag nere på institutionen,
trött från nattens rabalder somnar jag snarast.

Såg att jag var ledig nu på Torsdag, inte fel om man säger.
Det är Career Event -11 på skolan då, branschdagar med andra ord.
Intressant.

Lyssnade på radio förut och fick höra Dave berätta om när jag i min ungdom var i onyktraste laget och blev eskorterad hem av min mamma som sedan klätt av sin lealösa son kläderna inför nattens sömn.
- Ämnet var pinsamheter.
Alltid kul, Shore Kalmars Studentradio - Tögga Måndagar 21:00

Funderar bara lite hur Dave kunde ha sånt fruktansvärt hjärnsläpp att han inte kom ihåg mer än EN pinsamhet han själv varit med om,
det är ändå en av dem pinsammaste som vandrar denna jord som vi pratar om här, hehe.

Denna är till eder, jag vet att ni ville ha spelat den så.. (dock bra låtar & bra prog.)
The Gaylads – Wha She Do Now Aka Whey She Do Now










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0