Limit To Your

James Blake – Limit To Your Love





Vädret har varit lite sämre idag,
så det känndes bra mycket lättare att förbereda inför
morgondagens laboration innan jag tog mig till gymmet.
Läser Digital elektronik där vi programerar osv,
riktigt kul och kan göras väldigt utmanande.


Tänkte köra två muskelgrupper snabbt för att sedan hoppa hoprep i en timma,
det stod på schemat att min sal skulle vara tillgänglig,
men några instruktörer hade haft möte och avslutade med en yoga-workshop där.
Blev lite besviken eftersom jag sett fram emot att få hoppa och gjort en ny fet CD.
Men så kan det gå, blev ett bra pass ändå, körde vidare och avslutade på crosstrainern.
Drar det passet imorgon ist. Då jevlars

Kul grej när jag satt i bastun efteråt,
in kom det 14 goa glada gubbar och vi satt som packade sillar,
har nog aldriv varit så många i bastun samtidigt, några fick ju stå haha.
De hade varit på ett spinningpass och fått varsin apelsin efteråt,
det sprutade apelsinsaft åt höger och vänster medans de skalade ivrigt och jag måste säga att det var en minst sagt intressant stund på dagen.
Och jag som suttit där ett tag innan och satt högst upp kände att jag hade oddsen emot mig.
Efter att jag blivit accepterad i fotbolls-snacket med info om att Wayne Rooney varit boxare innan och i följd drog en parallell med förnämnda och hans korta stubin och säregna attityd - kunde jag be om att få lämna korvkalaset och möta en efterlängtad kalldusch.


Min tå verkar inte bli bättre, efter att jag nu promenerat hem från gymmet, ca 30 minuter,
med mina vanliga sneakers... så sväller den upp lite och får denna färgen.
Dunkar lite lätt ett tag. Och inget finns det jag kan göra.

Får antagligen vänta ett tag till innan jag kan komma ner till thaiboxningspassen igen.
Segt alltså.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0