Purge





Gyllene Tider – Ljudet Av Ett Annat Hjärta



Har suttit här vid skrivbordet två dagar i rad nu,
det har gått för långt - jag åt dagens alla tre måltider på denna stela(högljudda) kontorsstolen.
Skriver bland annat på en uppsatsplan för ett examenarbete jag aldrig kommer genomföra.
10 sidor av ren fiktion.
Det är ju över ett år kvar innan jag behöver börja med skiten,
lär ju ändra mig ett flertal gånger innan jag bestämt mig för vad det skall innehålla.
Trött i huvudet som f*n, känns ju tipptopp att sitta inne när det varit finaste vädret hittills iår.

Så helt plötsligt kommer jag på mig själv med att lyssna på Gyllene Tider,
inte konstigt att det resulterade i mer lidande då skrivningen försämrades markant
och jag började längta efter sommartider och att gå och fiska.

Nu skall jag bara göra en innehållsförteckning,
sedan ta mig ut i mörkret för att släppa lös all energi så jag eventuellt kan somna.
Två heldagar i skolan kvar innan det mycket efterlängtade påsk"lovet", känns bra.
Det var väldigt längesen jag träffade min familj så att få tillbringa några dagar tillsammans med dem betyder mycket för denne student.



Högt









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0