l'informateur





Några bilder från min promenad. Väldigt varmt och skönt.
Lyssnade på Tennis nya album Cape Dory och njöt av våren.

Väl hemma dammsög jag hela huset och städade medans morsan gjorde iordning middagen.
Sedan åkte jag, pappa och syster till vår mark och hämtade hem lite grenar till trädgården.
Skye lekte, busade, badade och utforskade..
Svårt å tro att han har passerat 70 bast omräknat till människoår.
När solen gått ner och vi börjat bli lite hungriga igen åkte räkor och goda ostar fram.
Såg filmen The Informant, jag gillar den.. tycker den är rolig och annorlunda.

Läggdags nu, imorgon blir det förhoppningsvis lite grill med polare.
Det går bra nu,







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0