Fabriqué



I've Got MAIL :D

När jag kommit in i lägenheten efter löprundan var jag helt blank av svett,
tog av mig till kalsongerna och gjorde armhävningar innan jag skulle in i duschen..
Då ringer det på dörren och där står mr DELIVERER - med ett paket till moi.
Tack tack sa jag och han undrade nog vaf*n jag höll på med
(Bee Gees – Stayin' Alive spelades i bakgrunden och där stod jag genomblöt i kalsongerna)

Det tog mig ett tag innan jag sansade vad det var i paketet..
För jag har inte beställt något.
Jag var tydligen en av vinnarna i en tävling som Jumprope.com anordnat tidigare iår.
Man skulle skicka in en video där man hoppade hopprep till en låt,
så det lät ball och jag skickade in ett klipp där jag hoppdansade till
Laurent Wolf – Walk The Line.
De skrev i motiveringen att jag hade mycket kraft, glädje och rythm.
I paketet låg ett av deras "long handle" rep och de tyckte jag skulle lägga upp ett klipp när jag hoppade med det på youtube och skriva att det var deras rep och länka sidan osv.

Kanske man skulle gjort,
får testa om repet är någe skönt först, hehe

Nu har jag bråttom ner till skolan,
men känner mig pigg efter rundan och vädret kan ingen klaga på!

The Bloody Beetroots – Pistols & Hearts - The Bloody Beetroots remix



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0