WellnessStudio







Först idag var det skola, lite segt, somnade till några gånger..

Kl 15 så drog jag, Ahlin och Eken till modehuset för att testa på det nyöppnade gymmet;
Wellness Studio,

Betyget blev 8,1 av 10,0 från min sida,
alltså skyhögt,
Snygga lokaler och toppklass på utrustningen,
bra och blandad musik, monitors överallt,
naturligt ljus och högt till tak,
bra ventilation,
Vi hade nästan hela gymmet för oss själva, personalen var väldigt trevlig!
Utsikt mot himmeln ovanför och butikerna nedanför.

Minus är dock det lilla omklädningsrummet och den skrämmande lilla bastun,
för få och för lätta hantlar, två pers samtidigt max,
Halt kakel i duschen, no biggie men vi alla tre halkade, haha
Lite väl stel feeling i gymdelen, futuristiskt, ingen källare känsla direkt på både gott och ont.

Här kommer lite bilder;

Tv sändningar på all cardio,



Här nedan ser vi hantel-utbudet,
och dips-bar'n som jag har film på nedanför när jag försöker PB,




Många många, stora ytor.



Skönt print på väggen i en gruppträningssal,
Eken diggar bruden, haaha can't blame him.



Här "passar" jag när Eken hantelpressar,




Det blev blandad överkropp ca 1,5 h, var som ett barn i godisbutiken,
testade det mesta av utbudet bara för att :)

Här kommer filmen då när jag kör några tappra dipps,
alla är säkert inte SM-godkända men endå,
Det är en ribba som jag skall försöka höja under resten av året.
33 blev det, den allra sista räknar jag inte med haha,
höj volymen, PEACE





Resultat Herrar SM Bar-dips 2007

  1. Peter Berzelius, Norrköping – 76
  2. Stellan Back, Stockholm – 65
  3. Patrik Erdegard, Göteborg – 58
  4. Michael Andersson, Helsingborg – 54
  5. Johan Iggbom, Stockholm – 54
  6. Tim Nygren, Göteborg – 53
  7. Keith Carlsson, Göteborg – 52
  8. Mohamed Atmani, Stockholm – 50
  9. Danny Hallmén, Karlstad – 48
  10. Jonas Thuresson, Lomma – 45
  11. Nicholas Lindroth, Alingsås – 43
  12. Johan Ragneklint, Lomma – 42
  13. Mattias Hammar, Göteborg – 40
  14. Henrik Isaksson, Umeå – 39
  15. Thomas Pettersson, Sundsvall – 34
  16. Mattias Elgbratt, Göteborg – 34
  17. Thom Dahlberg, Norrköping – 28
  18. Daniel Gorgievski, Trelleborg – 27
  19. Krister Håkansson, Nyköping – 25
  20. Peter Nilsson, Göteborg – 25
Det skulle kunna ge mig en 15-16'e plats iaf,

Kommentarer
Postat av: Gustaf Lindberg

Grymt! Riktigt bra att dunka av sådär många. En annan dör vid max 10, tror mitt pb är på 15 haha. Jag tror du ska satsa på att gå ner lite djupare, så det i alla fall blir 90 graders vinkel. Nästan bättre att träna lite för djupt och sen se på tävlingen vad domarna sätter för standard. Kostar onödig energi att få bortdömda reps!



Grymt snygg blogg i övrigt :)

2010-09-05 @ 12:22:55
URL: http://gurrametoden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0