IFLTLMA



Redigerade två sköna boxningsbilder jag hittade på datorn, älskar ol'school stilen.

Dagens träning blev 2h Thaiboxning på klubben, plus axlar 15 minuter back home.

Försöker fokusera på att få in stegningen och förflyttning av vikten i min boxning.
Vill verkligen utvecklas på den biten.
Mina low-kicks och round-kicks fungerar bra igen dock,
push-kicks är under process.
Kondition stabil,
Vikt? inte en susning, kan ju börja väga mig och skriva det, bra idé, tack

Blir att köra uppe på mitt eget gym imorgon mot kvällen med stegningar mot säck,
funderar på vad jag skall fylla mp3'n med..
Men jag har ju en lång skoldag framför mig att "klura" på detta.
(Använder aldrig ordet klura, ush, fult)

Nu sitter jag och käkar klyckling, pasta och grönsaker blandade i en kryddig röra.
Klockan har slagit läggdags några gånger så det blir ingen serie denna kväll.
Känns tråkigt att gå och lägga sig när man vet att man har 9h skola framför sig
så fort man står upp imorgon bitti :/ 
MEN MEN,

here we go, --> Luckiest Man Alive klippet, PRONTO MF





Chords - Luckiest Man Alive






Kommentarer
Postat av: Karolina

Oh man! Jag gillar ditt sätt att redigera bilder på. Fett skön stil!



Sv; Jag tackar å fridas vägnar :)

2010-09-05 @ 13:29:55
URL: http://karolinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0