MILORD





Gårdagens träning blev 2h på klubbens MMA-boxnings'pass,
bra balanserat pass mellan fys och teknik,
block-kontra övningar bl.a

När jag kom cyklande hem mot lägenheten mötte jag Davie som vart å plingat hos mig,
efter att jag tryckt i mig lite mat och slängt in tvätten i maskinen så tog vi oss till LIDL.
Sedan bestämdes att det skulle bli grillning vid slottet,
så efter lite om och men mötte jag Ahlin och Eken där nere,
Dufva anslöt strax därefter.
Lite trixning med boll blev det allt och grillat är bra gott alltså,
på bilden nedanför är mina stekar och broccoli, yum yum



Eftersom det är en skön söndagsmorgon så känns dessa toner passande.
från 1959,
Måste ju älska slutet :)

Milord - Edith Piaf



Allez, venez, Milord!
Vous avez l`air d`un môme!
Laissez-vous faire, Milord,
Venez dans mon royaume:
Je soigne les remords,
Je chante la romance,
Je chante les milords
Qui n`ont pas eu de chance!
Regardez-moi, Milord,
Vous n`m`avez jamais vue...
...Mais... vous pleurez, Milord?
Ça... j`l`aurais jamais cru!...


Kommentarer
Postat av: Sandra (den personliga bloggen om The Sims)

SV: Kul att du gillar min blogg!! Visst gör bilder mycket för bloggen!!! Diggar dig header som fasen, riktigt cool!!!

2010-09-06 @ 09:10:16
URL: http://parole.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack för att du önskade mig lycka till på Tjejmilen :) Jag sprang på 1 timme och 13 minuter!

KRAM

2010-09-06 @ 09:11:40
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0