Make It Rain



 Skolans innergård



El-laboration




Gårdagen började bra med lite kul post från familj och släkten,
sedan lite mindre kul med skola i några långa timmar..
Hem en sväng för att få i sig käk,
Davie kom förbi och vi tog oss ner till Kalmarsalen vid 18,
det hölls en öppenföreläsning med Robert Aschberg som moderator om;
Svensk sjöfarts framtid - paneldiskussion med branschföreträdare och riksdagspartier.
Lite underhållande haha.

Efter denna tillställning så bjöd Davie hem mig till han,
det bjöds på pannkakor, glass och varma  bär,
efter det åkte godis och chips fram.
Lite skön musik och mycket prat,
Jag kom inte hem fören vid 4 i natt och nu har jag varit uppe och tvättat och städat sen kl 7,
är lite seg, undra varför haha, har två föreläsningar som jag skall ta mig ner till strax,
självklart regnar och blåser det, yey



MEN mot kvällen kommer det fint besök från väst, NICE
Plepp-pepp

Kalmarsalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0