Les Prétendants



Måndag måndag,
Började dagen med fyra timmar gasmätningslaboration,
vilket var mycket roligare än jag förväntat mig.
Redan vid 16 var jag hemma ifrån skolan och tog mig tid att göra lite käk,
såg ett avnitt av "The Contender Seson 4"
Riktigt bra och påkostat program om man gillar boxning eller bara sport i allmänt.
The Contender Asia finns också, Muay Thai (thaiboxning) ist för pro-boxing,
längtar tills jag får tag i en säsong därifrån!

Träning 2h på klubben nu under kvällen, 
ett pass med högt tempo hela tiden ut samt sparring strax innan fysen.
Nu har jag ätit mig mätt och skall hoppa i säng.
Imorgon har jag bara EN lektion och ett möte inbokat.
Det är ett hälsorådsmöte typ, med Maria från Malkars.
Lite spännande i min annars gråa vardag,
och följt av ett pass på centret är inte att förglömma..

Well, Natten är kommen, Peace




Chiddy Bang, Airswell Mixtape track 3 - Hey London
"I'mma up this trend and live it up as a teen"

Om de inte hade pitch'at Hot Chip delen så förbannat, gör den oseriös lixom.
[Hot Chip - One Life Stand] är "melodin" som är med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0