KAKA KAKAH KAKA



Helg is sweet!

Firade av helgen med ostkaka, frukter och glass efter plugget,
med säsongsavsluttning på Californication 3.
Bara skönt att veta att jag kan sova ut i natt..

Har länge gått runt och kännt en ångest inom mig,
pga att jag inte skapat något på väldigt länge,
så i kväll passade jag på att ta mig tid till att måla en tavla.
2 timmar tillbringades uppe på vinden med lite choklad och mängder av bra musik.
Tavlan blev inte vad jag tänkt mig men det blev något iaf och det var viktigast.
Bara att få komma igång med penseln igen, känna att jag fått ut lite last på duken liksom.
Postar ett inlägg imorgon på det hela, så tills dess önskar jag eder en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0