Interscope



Några meter ner på min väg hade ett träd blåst omkull under natten,
undra om de vaknade av smällen, haha aouch!
Arbetare hade redan kapat kronan och börjat undanröjningen när jag kom förbi imorse.
Det blåser rejält i Kalmar kanske jag skall tillägga, kastvindar.
Min cykel  lägger sig vart jag än ställer den, inte för att den är trött om man säger.



Rådgivningsmötet var trevligt och jag passade på att träna som planerat därefter.
Gick in i en gruppsal med speglar runt om, dimmers belysning och parkett-golv.
Det blev ett riktigt bra pass, nästan för bra, 1h 45min,
Hopprep varvat med skuggboxning ronder, högt tempo som fen.
Hade fyllt mp3'n med ny musik så jag var dunder-pepp.
När jag sedan satte mig i omklädningsrummet var jag helt våt, topp till tå,
bastun kändes som ett måste och där avnjöts en proteinshake.

Väl hemma har jag bara druckit vatten och pluggat.
Nu skall ta mig en promenad bland vindarna och säga hej till Dave.
Innan jag slocknar i natt skall jag stretcha ut ordentligt åxå, (inomhus)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0