YSBDBN - Känseln



Jag har haft väldigt tur med vädret i helgen,
men man känner att vinterhalvåret närmar sig mer och mer.


Idag blev det mest för mig att fixa med lite dittan och dattan,
packa ner saker som skulle med mig till Kalmar,
hjälpa syrran med datorn,
rensa gamla grejer osv.

Vi åt lika god mat idag, kyckling.
Kl är halv tolv och jag sitter hemma i lägenheten, fortfarande mätt haha.
Tåget var lugnt för en gångs skull, fick sovit och funderat på ting.
Jag har 16 grader här inne så det börjar bli dax att använda elementen.
Tiden går på tok för fort.

Imorgon startar vi en ny läsperiod med nya kurser.
Med många nya lärare, så det skall bli spännande, hoppas att vi börjar lugnt.
Känner av förra veckan fortfarande.

Längtar till träningen imorgon!

Bild på hamnen i Rönnäng,



Bilderna på himlen tog jag från tåget nu ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0