Alvarez - inte på lek




Har legat och lyssnat på Lykke Li efter kvällsmaten, hon är otrolig live.
Avslappnat läge, kroppen är något mer avslappnat än sinnet.. är orolig för tentan imorgon.
Det är den värsta denna omgången så det betyder mycket för mig att verkligen klara den.
Har ägnat dagen åt kretsprocesser och dess tillståndsändringar.

Tog mig ett rejält pass på F&S efter att jag fått nog av räkning för dagen.
En timmes gym med grabbarna bröst och tricep, bra kontakt rakt igenom.

Bar-Dipsen;
10* Egen vikt (uppvärmning)
12* Egen vikt + 15kg
11* Egen vikt + 15kg
20* Egen vikt (snabba)
10* Egen vikt (långsamma)
15* Egen vikt (snabba)
10* Egen vikt (normal tempo)
Vila en minut, hänga tillbaka bälte och vikt
15* Egen vikt (normal temop)

Sedan blev det 50 minuter hopprep med högt tempo, lite seg i början men kom igång sen.
Lite obehagligt att jag inte blev så våt som jag brukar,
knapt något ryggsvett syntes på t-shirten.. hm?
Druckit för lite idag kanske då,
så jag lämnade gymmet utan att ha bastat för omväxlingens skull.

Nu blir det bang-poom-pang i säng för imorgon gäller det att ha hjärncellerna på sin sida.
Be att jag inte blir ägd av Termodynamiken,
Ower n AOUT




Kommentarer
Postat av: Maggiebell

oh, jag älskar Lykke Li!

2010-10-10 @ 22:23:10
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0