Repellerande Impedans Reaktans, svans?



Vila på träningsfronten idag,
Första tentamen avklarad, check, det gick bra, viktigt viktigt!
Nu har jag bara fyra kvar, endast två av större bekymmer..

Väldigt fint väder idag, men fortfarande kyligt.. Tråkigt att behöva sitta i en tentasal.
Annars har jag städat här i lägenheten, chillat, tvättat och lagat mat som jag åt framför en film.
Blir snart i säng, imorgon är det träning och plugg på agendan.
Man sätter livet på hold i dessa dagar, håller andan..

En till grej jag bestämt mig för i bastun är att ta fler bilder, anstränga mig lite.
Var inne i foto mycket förr så det ångrar jag att jag tappat.
Tycker själv att det är så mycket roligare att besöka bloggar med mycket bilder.






Kommentarer
Postat av: Angie

Underbara bilder som alltid :)

2010-10-11 @ 16:27:39
URL: http://angiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0