Polar-Bear-Rug



- Do the hustle -

Sitter i min kolsvarta lägenhet, med mixerlurarna på, inget mixande dock,
Bara fixar spellistor,mh-hm, det behövs, för det händer grejer.
Dagen efter imorgon får jag ett fint besök, ser fram emot att vara the host.
Förhoppningsvis blir det lite rajtan-a-lá-tajtan någon dag,
ett medvetet brytande av nykterheten som härjat sen september förra året.
Rätt stort för mig, har glömt hur man gör helt antagligen, hah,
fast det kanske är som att cykla?
Hoppas det inte är som att gå utan krykor bara.. mohaha

Börjar bli långhårig nu,
frågan är om man skall acceptera och gå vidare, eller ta sig till klipperi't?
Underbart att ha dessa små vardagsproblem..

Träningen idag på F&S blev bra, 1 h 40 minuter!
Körde många muskelgrupper och tog en bastu innan dagens sista föreläsning.
Har fått tillbaka styrkan någorlunda som jag tappat över sommaren. thumb up!

Blondie spelar vackert för mig,
det blåser och är otrevligt utanför,
jag tror jag skall ta mig ut,
inte bara för att utan för att levera en CD till Davie..
Vilken jag vet han hemskt gärna skulle vilja ha i sin ägo.



Känner att dessa toner passar situationen,
Bobby Darin - Dream Lover





Kommentarer
Postat av: Iréne

Låten <3

2010-10-28 @ 21:54:32
URL: http://irene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0