MED.DIN ¤ NI.LYCKAS.MED.DETTA



Tyngden på sinnet


Då var helgen snart slut !
Men det har varit en bra helg,
sista "fria" helgen i denna läsperioden, nästa lördag är första tentamen.
Så har ägnat hela denna söndag med näsan i böckerna,
tsm med Dufva och Pojken @ institutet.
Smällde in en snabb träning nu under kvällen; ben-pass på F&S.
Lite väl spontant, men det blev bra ändå.
Vid 22 tiden var jag tillslut hemma efter att ha handlat och tittat in hos Davie.
Nu skall jag passa på att tagga ner framför "Starke Man" med dagens middag.

Blir att kämpa på det sista med tentaläsningen denna veckan,
jag får inte släppa blicken från detta alltså!
Belöningen i slutet av nästa vecka blir en snabb vistelse hos familjen på Tjörn.
Det ser jag fram emot, månader sen senast ju.
Men mest ser man väll fram emot att hela tentaveckan är över,
haha, så den ständiga tyngden på sinnet försvinner.



 right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0