KubikRubik



Invigning av Max Hamburgerrestaurang Kalmar,
jag, Pojken och Dufva avslutade dagens tentaläsning på bästa sätt.
Det blev bara en Chokla'-milkshake för mig though,
hade ju ett inplanerat träningspass strax därefter.
Det kommer vara klirr i kassan länge här, bra läge har de hittat.
Idag var det fullt med folk på insidan och över dussinet duktiga anställda.


Som sagt har dagen mestadels ägnats åt att plugga,
satt på universitetsbibloteket sista timmarna.
Gillar lokalen, bra stämning och ah.. soft haha





Dagens träning blev på F&S,
Rygg + Mage + Vingar
En timma.
Sedan högt tempo på löpbandet ca 20 minuter,
vid halv nio var jag sist ut ur lokalerna och styrde cykeln mot Maxi.
Och nu äter jag och lyssnar musik, får lägga mig tidigt idag för imorgon börjar det.
Första tentamen.. kl 1430-1830 murdurör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0