AllOmfattandeAllOmfattande




Borde sova för längesedan nu,
men kände att jag ville nöta in det där sista inför tentan imorgon,
samt göra denna post.


Thaiboxning ikväll, gick fint, bra workout som vanligt.
Laddade upp innan med kesellan, fibergryn, russin och kanel som syns på översta bilden.
Bra pre-workout mål runt timman innan, rekomenderas !

Lägenheten börjar se värre och värre ut nu, ju längre in på tentaveckan.
Men imorgon har jag tvättid och skall passa på att göra iordning här samtidigt.

När jag cyklade hem från träningen förut glömde jag av att det är vägarbete här,
så det blev att klämma hårt på bromsen för att inte hamna i gropen, haha
Härligt med lite action efter the action.




Har suttit mestadels av dagen i bibloteket och sammanfattat kurserna,
det hjälper mycket när man läser - tänker efter - formulerar om - skriver.
Och sedan att man har datorn, så man kan lägga runt texterna osv.
Skall jag verkligen ta med mig till nästa period. Fast börja längre innan tentorna.


Ayyemen, nu är det läggdags då,
imorgon kl 8nollnoll är det Tankoperativ-jazz ut genom pennan som gäller,

Informer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0