Sh-Boom Sh-Boom



Sov säkert en 11h natten till idag, helt underbart,
känsla av välbehag när jag stod upp; Check!




Full dag i skolan, därefter var det hem för lite käk och sedan ner till fightzone.
Träningen bestod mestadels av olika blockövningar.
Behövligt pass, men inte så fysiskt krävande..
Så jag hade ju mycket energi efteråt,
körde på 50 min ensam i salen efter de 120 minuterna.
Sprang runt lite,
körde på säcken och avslutade med benböj med en 45kg säck på ryggen.

Nu är smaskar jag i mig lite kvällsmål och ser fram emot min sovmorgon :)

Vad är grejen med dimman? Tätare än tät..




Söt musik för själen;

The Crew Cuts - Sh-Boom
(1954)

( Kan inte bli mer 50-tal enligt mig, doo-wop, texten, framtoningen, allt )





Brenton Wood - Gimme A Little Sign
TOP OF THE POPS (15-2-1968)

( Klippet är värt guld, den riktigt löjliga host'n,
Brentons dans mot slutet, känslan han ger, TOTP 100% )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0