Seven Year Ache





Mina Harry-biljetter, peppad för detta alltså haha !

Hyfsat skön dag idag,
jag har haft lagom med föreläsningar och hunnit med lite av varje.
Kom in från att ha varit på F&S nu,
kände att jag behövde mig ett pass bland all denna goda maten jag ätit.
Det är svårt att beskriva hur mycket mer tryck jag får nu när jag äter betydligt mer.
Samma gäller i thaiboxningen, har en ork som ibland inte fanns tidigare.
Körde ett pass överkropp idag, när jag kom in vid halv 8 var det smockat med folk,
men sista 40 minuterna innan 21 så var det riktigt avslappnat läge :)

Blir hyfsat tidigt i säng idag, läser spanska innan jag skall somna,
har en hel dag framför mig i skolan och pass på klubben sen mot kvällen så behöver detta.

Saknar min brorsa Skye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0