PYY



Regn regn regn regn regn, våt, blött, kallt.. Äckligt (haha)

Från att jag stod upp imorse har regnet varit som en hök över mitt sinne,
balkongdörren hade blåst upp, bara några centimeter förvisso,
men det räckte för att göra en skön liten pöl i mitt vardagsrum.

Så efter att jag duchat (första gången av 3 denna dag),
så fick jag lägga handuken på golvet och gossa runt med den ett tag.

Sedan var de på med regnbrallor och ta sig ner mot city,
cyklat fram och tillbaka från stan och lägenheten 6 ggr idag haha,
för att varje gång bli lite mer otorr, utan förvåning.

Förut när dagens plikter var avklarade skyndade jag ner under täcket i soffan,
tsm med varm mat, både förrätt och efterätt,
liksom bara njutit av att det kalla regnet är på andra sidan av tegelväggen.

Imorgon är det enbart två föreläsningar,
Mot kvällen blir det ett efterlängtat pass på klubben!





Musik för att värmas!
Från filmen

Lock, Stock and Two Smoking Barrels från 1998
- Bästa qoute; "Big Chris: It's been emotional"

Donnie Elbert - What Can I Do






Junior Murvin - Police And Thieves






Kommentarer
Postat av: Mag-mag

Kul att du påminde mig om denna goa rullen! xD

Skall ses till fredagsmyset. Snygg blogg, Tja

2010-11-11 @ 16:16:15
URL: http://mange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0