déçu déçu déçu





Hade en väldigt bra natt till idag, som jag skrev igår la jag mig väldigt tidigt,
vaknade efter mycket fartfyllda drömmar om gun-fights runt om och ovanpå tåg, geoparder,
vargar, pizza, hjältar, lastbils kapningar, lador, intriger och tidsresande
kl 06.00,

Kändes lätt att ta sig ner till skolan sedan vid åtta, blev tillslut en lång dag,
var på IKEA och åt över lunchen, inga pizza-slajsar denna gången hehe

Var med om en singelolycka med min cykel påväg hem också, Pojken lurade på mig att göra
ett insane stunt-trick på en stor "konst"-sten, det slutade med ett hårt fall ner mot marken,
pinsamhet och ett alldeles runt märke efter styrets ena ände där tydligen
hela min fallande g-kraft verkat.

Denna veckan har gått obehagligt fort,
imorgon redan fredag,
vilket betyder värmeöverförnings nötning,

Jag har kommit över filmen Avatar i Blueray,
blir troligen den till fredagsmyset,
kan inte hålla mig längre,
svärord* om det är för mycket action och amerikans dynga,
då blir jag så fruktansvärt besviken,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0