Précieux



Gårdagens lunch blev rökt lax, potatissallad och bakat bröd, mh-mh

Söndag: Mamma, pappa och jag gjorde klart i lägenheten,
det tog så lång tid att vi mot 9 tiden blev tvungna att beställa hem pizza från Flamenco,
trötta och nöjda med dagens insats satte vi oss i soffan och såg Sherlock Holmes till den sena middagen.

Måndag: Idag vart jag uppe tidigt och cyklade ner till skolan en sväng,
hemma igen så städade vi iordning det sista här och prata skit,
jag och far åkte sedan mot maxi och handlade lunch till oss och färdkost till dem,
så idag blev det revbenspjäll, verkar som de inte ville laga någon mat här haha
kladdigt och gott var det iaf,
Nu är de påväg mot Ullared och sedan Tjörn.

Saknar dem lite redan, kommer ju inte ses fören i Augusti eller senare nu,

Haha ja just de, den nedersta bilden är min pappas mackor,
han hyvlade smöret och svärde över att jag inte har någon smörkniv.

Även om vi mestadels har pillat med lägenheten och det var dåligt väder,
så har det varit trevligt

Nu helt plötsligt skiner solen in här på mig och jag ser att om en timma är det föreläsning.
Back to normal mode.
2 veckor kvar innan jag mönstrar på igen, paow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0