Matones



Vart en härlig dag,
Jag har bockat av mycket på min "Måste göra"-lista,
Dessa böcker på bilden har jag införskaffat, vet inte vilken jag skall börja med !

Drog milkshake hos Pojken över lunch, Ahlin och Duva var närvarande,
riktigt gott, i min var'e banan, hallon, blåbär, glass glass, mjölk och funlight, iz nice

Annars har jag pluggat matematik då som planerat, hoppas att det går vägen imorgon,
skall lägga mig efter ett avsnitt av Dexter och lite kvällsmat,
som idag kostade mig min vänstra tummetopp haha, dunkar i takt till musiken,
tog en fresch bild på't, men njaa, inte lämpat i min vita blogg,

Nu när jag sitter och skriver och har balkongdörren öppen hör jag tre killar,
alla cyklandes med händerna klappande över huvudet och gapande AIK-ramsor,
haha, det finns alla sorter alltså,
Oj, nu tutar bilarna på dem,
Men inte mycket slår gubben som gick över vägen när jag lagade middag,
det kom en bil som var tvungen att slira lite för att hinna bromsa in,
gubben bara glor och sedan vänder sig om och går motsatt håll han först tänkt.
Eller var detta hela tanken, ?, kanske var Mr Adrenaline junkie‎ som jag vittnade,
Bra där,
Och "gubbe" var inte gammal, MAX 60, for the record and for sure.

NUFF said.

Yeyeye,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0